trött tröttare Elin

Hej alla pigga!

Idag är jag så sjuukt trött och vet inte varför. Har inte varit uppe så speciellt sent dom senaste dagarna. Men men jag piggnar väll till snart:) Olivia kommer om en stund och då blir de väll film och chips hela dagen hehe. Igår så var jag i stan med Emelie för hon skulle hämta ut några biljetter till Eclips. Sen drog vi in en sväng till gamla stan och när jag klev av tunnelbanan så såg jag min kära philip som är här från USA men jag våga inte ropa där inne så fick inte hälsa på honom...
men men jag har ju faktiskt redan träffat honom flera gånger, senast i onsdags. Efter de va de bara hem käka och iväg på träning.


girlsen i klassen på skolavslutningen:) (sanna,jag,Amanda,Ebba,Nicole)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0