Sofie

Hej alla snygga.
Jag ursäktar mig också för  dålig uppdatering men det är ju så härligt väder så jag har glömt bort att blogga. I fredags kom jag ju hem från Danmark typ vid 3 sen vid 10 kom mormor och morfar och körde mig till Dalarö är mamma och några kom och hämtade mig och åkte vidare ut till Kvarnön. Där åkt vid god midsommar lunch , gick tips promenad , åkte ring  efter båten och massa Annat. Sen åkte vi hem på lördagen . På söndagen konfimeraes  jag , Det var roligt och skönt för nu är allt över, men jag kommer sakna gruppen helt underbara männskor. Om Ni vill veta lite vad vi gjorde i Danmark på www.konfrimationtyreso.bloggg.se så kollar ni på bornholmsgruppen. Idag har jag packat hela dagen eftersom vi åker till skövde  och gör stället osäkert. Sen ska jag snart ner på träningen , men jag slänger n lite bilder från danmark.

vollyboll

När vi va på ''äventyr''


Tove på stranden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0