ooeooh ooeooh I'm on the dancefloor

Tjuuu brother and sisters!
allt väl med er? med mig e den grymt idag. För de första så fick jag träffa en kompis som nu mera bor i USA och har inte träffat honom på 1 år :O sktikul att se honom igen:) mer om dag är väll att jag drog till centrum efter skolan och köpte en bh utan band till min skolavslutningsklänning,älskar klänningen och de kommer in bilder på den. Sen va de inget mer intressant. Imorgon ser dagen ut så här, Skolavslutning,doktorn med min fot,träning, kolla på brorsan när han ska på balen och sen kanske de blir en övernattning hos Emelie min lilla pärla. Sen när jag vaknar på torsdag  så är de soooommmarloooooov!!:D


bild på sötnöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0