har jag fått hjärnsläpp?

hej baberiba allihopa!

Klockan sju ringde mi madre mig och sa ungefär såhär, Hej Elin de e mamma hunden behöver gå ut nu och de är bara du hemma så nej du får inte fortsätta sova!! kände mig illa tvungen att slänga av mig täcket och öppna dörren för att stöta på en söt liten sak som satt utanför mitt rum och vänta på att hon skulle få gå ut. Då kändes de iaf lite bättre att de fanns nån som brydde sig så pass mycke om mig att den iaf kunde offra sig lite och viffta på svansen och visa glädje nu när jag va så snäll och lämnade min underbara säng. Men nej nej den biten hade inte mammsen fattat...
Asså jag tror att jag har fått hjärnsläpp elr nått? gick upp,titta ut och kände yeeess perfekt väder för att dra ut och springa! så mina morgon planeringar ser ungefär ut såhär 1.och springa 2. ta en varm dusch 3. ta en lång promenad med hunden och sen har jag ledigt från fotbollen ikväll:)



(Jag,Linn,Lovan,Sofie)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0