ännu en solig dag:)

tjäänare allihopa!

sämst uppdatering I know men har helt glömt bort att blogga, sry;) men men idag va jag en liten sväng i centrum och träffade lilla Emelie, eller liten och liten men hon är kort. På onsdag åker hon till Spanien i TRE VECKOR! fatta vad jag kommer sakna henne, vill inte ens tänka på de:( men ska vara med henne imorgon också och har henne för mig själv helaa natten lång också ;) Idag fyller även världens söötaste tjej år ! Nathalie Lindgren heter hon. 15 underbara år fyller hon idag så vill passa på att gratta henne också:) Om typ två veckor drar jag till landet i en vecka och de ska bli myys. Men nu ska jag ut i solen en stund:)
 
vill bara lägga in lite bilder på två av världens snyggaste killar!



Enrique Iglesias<3


Fernando Torres<3

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0